Warunki handlowe

Warunki handlowe


 Każdy klient, który rozpocznie współpracę z hurtownią sportową SMJ sport otrzyma:

  • 5 % rabatu

Rabat w wysokości 5 % zostanie utrzymany na stałe. Rabat w kolejnym roku (większy niż 5%) uzależniony jest od obrotów w roku poprzednim. Rok obrotowym liczony jest od 1 kwietnia roku bieżącego do 31 marca roku następnego.

Współpraca tradycyjna: 

  • Obrót powyżej 200.000 zł netto - negocjowany indywidualnie
  • Obrót w przedziale 80.000-200.000 zł netto - 12 %
  • Obrót w przedziale 40.000-79.999 zł netto -11 %
  • Obrót w przedziale 20.000-39.999 zł netto - 10 %
  • Obrót w przedziale 10.000-19.999 zł netto - 9 %
  • Obrót w przedziale 5.000-9.999 zł netto - 8 %
  • Obrót poniżej 5.000 zł netto – 5%

Dropshipping:

  • Obrót powyżej 320.000 zł netto - negocjowany indywidualnie
  • Obrót w przedziale 160.000-320.000 zł netto - 12 %
  • Obrót w przedziale 80.000-159.999 zł netto -11 %
  • Obrót w przedziale 40.000-79.999 zł netto - 10 %
  • Obrót w przedziale 20.000-39.999 zł netto - 9 %
  • Obrót w przedziale 10.000-19.999 zł netto - 8 %
  • Obrót poniżej 10.000 zł netto – 5%

Niższe progi rabatowe wynikają z kosztów obsługi logistycznej przesyłek dropshippingowych.

Nowe progi rabatowe zostaną naliczone w terminie 30 dni od skończenia roku obrotowego. Jeżeli wyższy próg rabatowy zostanie wypracowany przed upływem roku obrotowego klient może zwrócić się do obsługi hurtowni o zmianę progu rabatowego.

  • Termin płatności:
    Na początku współpracy możliwe są wyłącznie następujące formy płatności: pobranie/gotówka lub przedpłata.

    Przy dłuższej współpracy możliwe jest odroczenie terminu płatności o: 7, 14, 21 lub 30 dni. Warunkiem uzyskania odroczonego terminu płatności jest zrobienie co najmniej 5 zamówień i obrotu na co najmniej 5000 zł netto. Odroczony termin płatności ustalany jest indywidualnie, na prośbę klienta, po spełnieniu powyższych warunków. 

    Jeżeli klient ma możliwość zakupów z odroczonym terminem płatności i termin płatności minął, a płatność nie została uregulowana, możliwość robienia zakupów zostaje zablokowana do momentu uregulowania płatności.
    W przypadku przekazania nieuregulowanych płatności do windykacji forma płatności zostaje zmieniona na pobranie/przedpłata na stałe.

  • Sugerowane ceny detaliczne:
    W panelu e-hurtowni przy każdym produkcie znajdują się sugerowane ceny detaliczne.
    Rekomendujemy maksymalne 5% odchylenie od sugerowanej ceny detalicznej.
  • Koszt wysyłki:
    Przy pojedynczym zamówieniu na kwotę, co najmniej 800 zł netto nie doliczamy kosztu przesyłki (za wyjątkiem dużych gabarytowo produktów, przy których w opisie produktu widnieje informacja o koszcie przesyłki).

  • Blokowanie konta:
    Jeżeli przez ostatnie 12 miesięcy z danego konta klienta nie zostało zrobione ani jedno zamówienie konto zostanie zablokowane. Aby mieć możliwość robienia zakupów hurtowych przez panel B2B SMJ sport należy ponownie zarejestrować się jako klient hurtowni.

  • Dropshipping:
    Przez dropshipping rozumiemy sprzedaż przez internet polegającą na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę (hurtownię). Rola sklepu internetowego w modelu sprzedaży typu dropshipping sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do klienta.
    SMJ sport realizuje zamówienia dropshippingowe w następujący sposób:
  • zamówienia składane są przez panel e-hurtowni, do każdego odbiorcy jedno zamówienie
  • zlecają Państwo odbiór przesyłek swoim firmom kurierskim
  • na adres mailowy hurtowni zamowienia@smjsport.pl przesyłają Państwo etykiety adresowe do złożonych zamówień, umieszczając na etykietach numery zamówień SMJ sport
  • pakujemy Państwa zamówienie, umieszczając na przesyłkach przesłane etykiety adresowe
  • przekazujemy kurierowi spakowane przesyłki
  • zamówienia złożone do godz. 10:00, opłacone, z przesłanymi etykietami realizujemy tego samego dnia
  • w przypadku formy płatności „przedpłata” do przesłanych etykiet prosimy dołączyć potwierdzenie przelewu
  • prosimy pamiętać, że stroną umowy sprzedaży dla Państwa klientów nie jest SMJ sport a sprzedawca, tym samym jesteście Państwo stroną w przypadku reklamacji Państwa klientów a także zwrotów
  • jeżeli Państwa klient reklamuje towar od razu po dostawie, nastąpiła pomyłka przy wysyłce, został wysłany towar uszkodzony – odbierzemy taką przesyłkę od Państwa klienta i jeżeli będzie to możliwe – wymienimy lub zrobimy Państwu korektę
  • w przypadku towaru uszkodzonego w dostawie z winy firmy kurierskiej SMJ sport nie ponosi odpowiedzialności za taka reklamację
  • nie przyjmujemy zwrotów produktów, których Państwa klienci nie odebrali lub odesłali Państwu zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.  
  • Zmiana warunków handlowych:
    Warunki handlowe mogą ulec zmianie. O zmianie warunków handlowych Klienci hurtowni zostaną poinformowani poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany w formularzu rejestracyjnym, nowych warunków handlowych na 14 dni przed ich wprowadzeniem.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel